Bitlis’te uzun ve çetin geçen kış mevsiminin ardından havaların ısınmasıyla birlikte Bitlis Belediyesi ekipleri bahar temizliği çalışmalarına başladı. Karların erimesiyle ortaya çıkan olumsuz görüntülerin ortadan kaldırılması amacıyla sahaya çıkan ekipler, kentin birçok noktasında kapsamlı temizlik çalışması yürüttü.
Sabahın erken saatlerinde mesaiye başlayan belediye ekipleri, özellikle okul çevreleri, parklar ve vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanlarda temizlik yaptı. Kış boyunca biriken atıklar toplanırken, cadde ve kaldırımlarda da detaylı temizlik çalışmaları gerçekleştirildi.
Bitlis Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, temizlik çalışmalarının aralıksız sürdürüldüğü belirtilerek vatandaşlara da çevre temizliği konusunda duyarlılık çağrısında bulunuldu. Açıklamada, “Parklarımızda ve kaldırımlarımızda temizlik çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Daha temiz, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir şehir için ekiplerimiz özveriyle görev başında. Temiz bir çevre hepimizin sorumluluğu” ifadelerine yer verildi.
Belediye ekiplerinin bahar temizliği çalışmalarını kent genelinde belirlenen program dahilinde sürdüreceği bildirildi.







