Bitlis'te eğitim alanındaki çalışmaların değerlendirilmesi ve yeni eğitim-öğretim yılı hazırlıklarının ele alınması amacıyla İlçe Millî Eğitim Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
İl Millî Eğitim Müdürü Vedat Kaya başkanlığında düzenlenen toplantıya, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları, İlçe Millî Eğitim Müdürleri ve İl Millî Eğitim Şube Müdürleri katıldı.
İl Millî Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda, il genelinde yürütülen eğitim-öğretim faaliyetleri, devam eden projeler, yaz dönemi çalışmaları ve 2026-2027 eğitim öğretim yılına yönelik hazırlıklar kapsamlı şekilde değerlendirildi.
Toplantıda, eğitim hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülmesine yönelik çalışmalar masaya yatırılırken, ilçelerde yürütülen faaliyetler hakkında karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Eğitim alanında yaşanan gelişmelerin ele alındığı toplantıda, yeni döneme ilişkin planlamalar da yapıldı.
Yetkililer, öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal ve kültürel gelişimlerini desteklemek amacıyla tüm paydaşlarla iş birliği içerisinde çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti. Eğitimde kalite ve başarı seviyesinin artırılmasına yönelik projelerin yeni eğitim öğretim yılında da devam edeceği ifade edildi.





