Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programında ilçe protokolü ve vatandaşlar bir araya geldi.
Belediye Başkanlığı tarafından organize edilen programa Belediye Başkanı Vahdettin Barlak, İlçe Kaymakamı Onur Yılmazer, kamu kurum ve kuruluşlarının amirleri ile çok sayıda vatandaş katıldı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda protokol üyeleri vatandaşlarla tek tek bayramlaşarak bayram tebriğinde bulundu. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verilirken, bayramların toplumsal kaynaşmayı güçlendiren önemli günler olduğuna dikkat çekildi.
Program sonunda bayramın ilçeye, ülkeye ve tüm İslam alemine sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi temennisinde bulunuldu.
Mutki'de bayramlaşma töreni
Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programında ilçe protokolü ve vatandaşlar bir araya geldi.
Muhabir: Vahit Olcay
Yorumlar




