Bingöl’de Kurban Bayramı’nın ikinci gününde vatandaşlar kurban etlerini kıyma ve kuşbaşı yaptırmak için kasaplara akın etti. Kent genelindeki kasaplarda sabahın erken saatlerinden itibaren yoğunluk oluştu.
Bayramın ilk gününde kurban kesimlerini tamamlayan vatandaşlar, dinlendirdikleri etleri işlemek için kasapların yolunu tuttu. Özellikle kıyma çekimi ve kuşbaşı hazırlığı için birçok işletmede yoğun mesai yaşandı.
Kurban etini kıyma yaptırmak için kasaba gelen Selman Esen, bayramın ilk gününde kurban ibadetlerini yerine getirdiklerini belirterek, ikinci gün etleri dinlendirdikten sonra işleme getirdiklerini söyledi.
Kasap esnafı ise bayram boyunca yoğunluğun devam etmesini beklediklerini ifade etti.
Kaynak: İHA




