Bitlis’te Kurban Bayramı dolayısıyla görev başındaki polis ekipleri unutulmadı. Bitlis İl Emniyet Müdürü Koray Şensoy, bayram mesaisini sürdüren emniyet personelini ziyaret ederek polislerin bayramını kutladı.
İl Emniyet Müdürü Koray Şensoy, Kurban Bayramı münasebetiyle Tatvan İlçe Emniyet Müdürlüğü, Mutki İlçe Emniyet Amirliği, Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü, Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ile 98 Polis uygulama noktasını ziyaret etti.
Görevleri başındaki personelle bir araya gelen Şensoy, vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak adına fedakârca görev yapan polis ekiplerine teşekkür etti. Personelin bayramını kutlayan Şensoy, görevlerinde başarı ve kolaylıklar diledi.
Bayram süresince kent genelinde güvenlik ve trafik denetimlerinin aralıksız devam edeceği belirtildi.







