Fenerbahçe'de ünlü gazeteci Sercan Hamzaoğlu'nun haberine göre Sadettin Saran yönetimi alacak ödemeleri peşin aldı.
Muhabir: Haber Merkezi
Fenerbahçe yönetimi, Passolig'den 5 yılda alacağı 600 M₺'yi peşin olarak aldı. (Sercan Hamzaoğlu)
Artık sözleşme bitene kadar Passolig'den para alınamayacak.
Bu gelişmeler üstüne Fenerbahçe taraftarı ise tepki gösteriyor.
Yorumlar