Fenerbahçe yönetimi, Passolig'den 5 yılda alacağı 600 M₺'yi peşin olarak aldı. (Sercan Hamzaoğlu)

Artık sözleşme bitene kadar Passolig'den para alınamayacak.

Bu gelişmeler üstüne Fenerbahçe taraftarı ise tepki gösteriyor.

Yorumlar
Editör Hakkında