Adıyaman’da evden getirdikleri yiyecekleri tükettikten sonra rahatsızlanan 3 öğrenci hastaneye kaldırıldı. Olay, kent merkezine bağlı Yeşilyurt Mahallesi’nde bulunan bir okulda meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, öğrenciler tükettikleri yiyeceklerin ardından mide bulantısı ve kusma şikayetleri yaşamaya başladı. Durumun öğretmenlere bildirilmesi üzerine okula sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan öğrenciler, ambulanslarla Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.
Tedavi altına alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, yaşanan olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Kaynak: İHA





