Fenerbahçe'de Yeni Sezon Mesaisi! Futbolcular Laktat Testinden Geçti
Fenerbahçe'de Yeni Sezon Mesaisi! Futbolcular Laktat Testinden Geçti
İçeriği Görüntüle

Bitlis’te 16-19 Şubat tarihleri arasında düzenlenen Dart İl Birinciliği Müsabakası, 20 okuldan 160 öğrencinin katılımıyla Fuat Sezgin Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Liseler ve yıldızlar kategorilerinde kıyasıya mücadele yaşandı.

Liseler kız grubunda Güzeldere Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, erkeklerde ise Merkez Ticaret ve Meslek Anadolu Lisesi birinci oldu. Yıldız kızlarda Selahaddin Eyyubi Ortaokulu, yıldız erkeklerde ise Necip Fazıl Kısakürek Ortaokulu şampiyonluk elde etti.

Rıfat Kırmızızambak, bu tür spor müsabakalarının amacının çocuk ve gençleri kötü alışkanlıklardan uzak tutmak, kaynaşmalarını sağlamak ve dostane bir ortamda kendilerini geliştirmelerine fırsat vermek olduğunu belirtti. Müsabakalar, hem heyecanlı rekabet hem de gençler arasında dostluk ve dayanışmayı güçlendiren bir etkinlik olarak tamamlandı.

Whatsapp Image 2026 02 22 At 07.10.17

Muhabir: Volkan SUSEM