Fenerbahçe, 2026-2027 sezonu hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde gerçekleştirdiği günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü. Sarı-lacivertliler, Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde yeni sezon öncesi çalışmalarına yoğun tempoda devam ediyor.
Günün ikinci idmanı salonda gerçekleştirilen core çalışmalarıyla başladı. Daha sonra sahaya geçen futbolcular, koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde çalıştı.
Antrenmanın son bölümünde ise dar alanda çift kale maç yapan futbolcular, yüksek tempolu çalışmayla günü tamamladı. Teknik heyetin oyuncuların performansını yakından takip ettiği idmanda, fiziksel dayanıklılık ve takım uyumu ön planda tutuldu.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yarın gerçekleştireceği antrenmanlarla sürdürecek.




