Tatvan’daki bazı anneler ve çocuklar ilk kez trenle buluştu
Tatvan’daki bazı anneler ve çocuklar ilk kez trenle buluştu
İçeriği Görüntüle

Bitlis’in Tatvan ilçesinde görev yapan 112 Acil Sağlık personeli için iftar programı düzenlendi. Tatvan 1 No’lu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nda gerçekleştirilen programa İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Şaban Ergene ile birlikte müdürlük yönetim ekibi katıldı.
Görevleri başında bulunan 112 Acil Sağlık ekipleriyle birlikte iftar açan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Şaban Ergene, Tatvan’ın ilde önemli nüfus yoğunluğuna sahip ilçelerden biri olduğunu belirterek sağlık personelinin zorlu şartlar altında fedakârca görev yaptığını söyledi. Ergene, görev başındaki sağlık çalışanlarına hayırlı nöbetler dileyerek çalışmalarında kolaylıklar temennisinde bulundu.
Programda konuşan Ergene, özellikle trafik yoğunluğunun yaşandığı bölgelerde görev yapan 112 ekiplerinin hayat kurtarmak için zamanla yarıştığını ifade etti. Bu nedenle sürücülerin ambulanslara yol vermesinin hayati önem taşıdığını vurgulayan Ergene, vatandaşlara “Yaşama Yol Verin” çağrısında bulundu.
İftar programı, sağlık çalışanlarıyla yapılan sohbetin ardından sona erdi.

Muhabir: Vahit OLCAY