Güroymak'ta Trafik Kazası: 3 Yaralı
Güroymak'ta Trafik Kazası: 3 Yaralı
İçeriği Görüntüle

14 Mart Tıp Bayramı kapsamında düzenlenen programda, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Şaban Ergene’nin Tıp Bayramı İl Sağlık Müdürlüğü yönetim ekibi tarafından kutlandı. Programda sağlık çalışanlarının toplum için üstlendiği önemli rol ve fedakârlık vurgulandı.
Programda konuşan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Şaban Ergene, sağlık hizmetlerinin insan hayatına doğrudan dokunan en kritik alanlardan biri olduğuna dikkat çekti. Hekimlerin ve tüm sağlık çalışanlarının büyük bir özveri ve sorumluluk bilinciyle görev yaptığını belirten Ergene, toplum sağlığını korumak ve hastalara şifa olmak için gece gündüz demeden çalışan sağlık personelinin sağlık sisteminin en değerli unsurlarından biri olduğunu ifade etti.

Whatsapp Image 2026 03 14 At 01.06.55
Sağlık çalışanlarının kutsal bir görevi yerine getirdiğini dile getiren Ergene, hekimler başta olmak üzere tüm sağlık personelinin her şartta görevlerinin başında olduğunu vurguladı. Toplum sağlığının korunmasında sağlık çalışanlarının büyük bir sorumluluk üstlendiğini belirten Ergene, sağlık hizmetlerinin gelişmesine katkı sağlayan tüm çalışanlara teşekkür etti.
Konuşmasında görevleri başında hayatını kaybeden sağlık çalışanlarını da anan Ergene, tüm sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutlayarak görevlerinde başarılar diledi.

Muhabir: Ceren Çalışkan