Bu sabah saat 08.52 sıralarında merkez üssü Tuşba olan 5.2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Yerin yaklaşık 7 kilometre derinliğinde gerçekleşen sarsıntı, çevre illerde olduğu gibi Bitlis’te de hissedildi.
Kısa süreli paniğe neden olan deprem sonrası vatandaşlar kendilerini dışarı attı. İlk belirlemelere göre herhangi bir can kaybı ya da yıkım olup olmadığına dair resmi bir açıklama yapılmadı.
Yetkililer gelişmeleri yakından takip ederken, bölgede incelemelerin sürdüğü öğrenildi. Depreme ilişkin detayların ilerleyen saatlerde netleşmesi bekleniyor.
Muhabir: Gönül Olcay





