Elazığ’da orman yangınlarıyla mücadele kapsamında öğrencilere yönelik bilinçlendirme çalışması gerçekleştirildi. Yapılan eğitimlerle gençlerin doğa ve çevre konusunda daha duyarlı hale getirilmesi amaçlandı.
Elazığ Orman Bölge Müdürlüğü tarafından düzenlenen programda, öğrencilere orman yangınlarının çıkış nedenleri detaylı şekilde anlatıldı. Eğitimlerde ayrıca yangınlara karşı alınması gereken önlemler ve olası bir yangın anında doğru davranış biçimleri hakkında kapsamlı bilgiler verildi.
Gerçekleştirilen faaliyetlerde, ormanların korunmasının önemi vurgulanırken, farkındalık çalışmalarının artarak devam edeceği belirtildi.
Kaynak: İHA



