Muş’ta öğrencilerin yoğun bulunduğu bölgede trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücü, jandarma ekiplerinin titiz çalışması sonucu yakalanarak ağır cezaya çarptırıldı. Muş Valiliği’nden yapılan açıklamaya göre, Asayiş Timi ve Trafik Jandarması personelinin “dur” ihtarına uymayan sürücü, il merkezi istikametine kaçtı. Ekipler tarafından yakalanan şahsa, 2918 Sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında 47/4 maddesinden 200 bin TL, 46/2-C maddesinden 10 bin TL ve 74/A maddesinden 5 bin 662 TL olmak üzere toplam 215 bin 662 TL idari para cezası uygulandı. Ayrıca sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, kullandığı araç da aynı süreyle trafikten men edildi.
Kaynak: İHA




