Bolu’da bir otomobil sürücüsünün yolda yatan köpeğin üzerinden geçmesi güvenlik kamerasına yansıdı. Olay, Bolu Organize Sanayi Sitesi’nde saat 16.00 sıralarında meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün kimliği henüz öğrenilemeyen bir otomobil yol kenarına yaklaşarak kısa süre durdu. Bir süre bekleyen sürücü daha sonra aracını hareket ettirdi. O sırada yolda yatan köpeğin üzerinden geçen otomobil, hayvanı bir süre aracın altında sürükledi.
Aracın ilerlemesiyle birlikte köpek bulunduğu yerden kalkarak koşarak uzaklaştı. Olayın ardından otomobil sürücüsünün bölgeden ayrıldığı görüldü.
Yaşanan anlar ise çevrede bulunan bir iş yerinin güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı. Olayla ilgili görüntüler sosyal medyada da tepki çekti.





