Bir Yıllık Husumet Barışla Sonuçlandı
Bir Yıllık Husumet Barışla Sonuçlandı
İçeriği Görüntüle

Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen festival kapsamında Eskişehir’de sahne alan ünlü sanatçı Haluk Levent, konser sonrası rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgilere göre, konserin ardından AFAD yetkilileriyle gerçekleştireceği toplantıya gitmek üzere yola çıkan 57 yaşındaki sanatçı, yolculuk sırasında fenalaştı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılan Levent’in mide kanaması geçirdiği belirlendi.
Doktorların müdahalesi sonrası yoğun bakıma alınan sanatçının sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi. Sevenleri ise sosyal medyada geçmiş olsun mesajları paylaşarak ünlü sanatçıdan gelecek iyi haberi bekliyor.

Kaynak: Haber Merkezi