İran ile İsrail arasında devam eden çatışmalar altıncı gününde sürerken İran Devrim Muhafızları Ordusu, sabah saatlerinde Tel Aviv’e balistik füze fırlatıldığını duyurdu. İran tarafından yapılan açıklamada, hedefin Ben Gurion Havalimanı olduğu ve saldırıda yaklaşık 1 tonluk patlayıcı başlık taşıyan Hürremşehr-4 füzesinin kullanıldığı belirtildi. Açıklamada saldırının, bölgede devam eden İran-İsrail savaşının son gelişmeleri kapsamında gerçekleştirildiği ifade edildi. Öte yandan İsrail Savunma Kuvvetleri tarafından yapılan açıklamada ise İran’ın gece boyunca İsrail’e fırlattığı balistik füzelerin büyük bölümünün hava savunma sistemleri tarafından engellendiği bildirildi. İsrail kaynakları, sabah saatlerinde atılan bir füzenin ise şehir merkezinde açık bir alana isabet ettiğini açıkladı. Bölgedeki gerilim giderek artarken karşılıklı saldırıların devam etmesi uluslararası kamuoyunda endişeye neden oluyor.




