İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, bir dizi ziyaret ve program kapsamında Şırnak’a geldi. Bakan Çiftçi’yi Şırnak Valiliğinde Vali Birol Ekici, AK Parti Şırnak Milletvekili Arslan Tatar, Şırnak Belediye Başkanı Mehmet Yarka ve il protokolü karşıladı.
Bakan Çiftçi, Valiliği ziyareti sırasında şeref defterini imzaladıktan sonra Vali Ekici ile bir araya geldi. Görüşmede Şırnak’ın asayiş ve huzur durumu, yürütülen çalışmalar ve yapımı devam eden yatırımlar ele alındı.
Kaynak: İHA



