Hatay’ın Yayladağı ilçesinde sobalı bir müstakil evde çıkan yangın paniğe yol açtı. Alevlerin yükseldiği evde dumandan etkilenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgilere göre, Yoncakaya Mahallesi’ndeki evde soba ile ısınma sağlanırken yangın çıktı. Durumu fark eden komşuların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekipler yangına kısa sürede müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı.
Yangından etkilenen 2 kişi sağlık ekipleri tarafından ilk müdahaleleri yapıldıktan sonra hastanede tedavi altına alındı. Yangın nedeniyle evde maddi hasar oluştu.
Kaynak: İHA



