Bitlis’te hastanede tedavi gören çocuklar, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla düzenlenen etkinlikle moral buldu. Çocuk Servisi’nde gerçekleştirilen programda minikler, bayram coşkusunu doyasıya yaşadı.
Etkinliğe katılan Başhekim Op. Dr. Barış Sarıçoban, Başhekim Yardımcısı Ecz. Merve Uğurlu ve İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Vedat Taniş, çocuklarla yakından ilgilenerek bayramlarını kutladı. Protokol üyeleri, tedavi sürecindeki çocuklara çeşitli hediyeler vererek onların yüzünü güldürdü.
Program, Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Hizmet Bölümü öğretim elemanları ve öğrencilerinin katkılarıyla renklendi. Palyaçolar eşliğinde gerçekleştirilen etkinlikte çocuklar oyunlar oynayıp eğlenirken, hastane ortamında moral depolama fırsatı buldu.
Yetkililer, bu tür etkinliklerin çocukların psikolojik iyilik haline önemli katkı sağladığını belirterek, benzer organizasyonların devam edeceğini ifade etti.
Hastanede Tedavi Gören Çocuklara 23 Nisan Sürprizi
Bitlis’te hastanede tedavi gören çocuklar, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla düzenlenen etkinlikle moral buldu.
Muhabir: Ceren Çalışkan
Yorumlar

