Bitlis'te uzun ve çetin geçen kış mevsiminin ardından yüzünü gösteren güneşli hava, vatandaşları açık alanlara yönlendirdi. Hafta sonunu fırsat bilen çok sayıda kişi, aileleri ve arkadaşlarıyla birlikte piknik alanlarına akın etti.
Kent genelinde etkili olan sıcak ve güneşli hava, özellikle yeşil alanlarda yoğunluk oluşturdu. Kış boyunca kapalı ortamlarda vakit geçirmek zorunda kalan vatandaşlar, doğayla iç içe vakit geçirerek hem dinlenme hem de eğlenme imkânı buldu.
Piknik alanlarında mangal yapan, yürüyüşe çıkan ve çocuklarıyla vakit geçiren vatandaşlar, güzel havanın tadını çıkardı. Bazı vatandaşlar ise göl kenarları ve mesire alanlarında vakit geçirerek stres attı.
Güneşli havanın önümüzdeki günlerde de etkisini sürdürmesinin beklendiği Bitlis'te, vatandaşların doğaya olan ilgisinin artarak devam etmesi bekleniyor. Uzun kış aylarının ardından gelen bahar havası, kentte adeta moral kaynağı oldu.
Güneşli Hava Piknik Alanlarını Doldurdu
Bitlis'te uzun ve çetin geçen kış mevsiminin ardından yüzünü gösteren güneşli hava, vatandaşları açık alanlara yönlendirdi.
Muhabir: Abdulaziz Talayhan
Yorumlar




