Gaziantep FK ile Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası C Grubu 4. hafta karşılaşmasında bu akşam saat 20.30’da sahaya çıkması planlanırken yaşanan ışıklandırma sorunu giderildi.
Maç, statta özellikle kale arkası ışıklandırmalarında yaşanan problemler nedeniyle bir saatlik gecikmeyle başladı. Yetkililer, arızanın giderildiğini ve sahadaki aydınlatmanın artık müsabaka için uygun olduğunu duyurdu.
Taraftarlar ve futbolcular, maç öncesi belirsizliğin ardından sahaya çıkarken, karşılaşmanın gecikmeli başlaması maçın atmosferini de etkiledi. Maçın normal süresi boyunca tüm kontrollerin sağlandığı bildirildi.
Gaziantep FK – Fenerbahçe Maçında Işıklandırma Krizi Son Buldu
Gaziantep FK ile Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası C Grubu 4. hafta karşılaşmasında bu akşam saat 20.30’da sahaya çıkması planlanırken yaşanan ışıklandırma sorunu giderildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir