Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, Eskişehir’de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda büyük bir başarıya imza attı. Genç atlet, 3 bin metre engelli yarışında rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu.

ANALİG Hentbol Heyecanı Başladı
ANALİG Hentbol Heyecanı Başladı
İçeriği Görüntüle

Şampiyona boyunca sergilediği üstün performansla dikkat çeken Elif Akçiçek, yarışmayı birinci sırada tamamlayarak altın madalyanın sahibi oldu. Başarılı sporcu, elde ettiği dereceyle hem Muş’u hem de antrenörlerini gururlandırdı.

Türkiye şampiyonluğunu kazanmasının ardından milli takım kadrosuna seçilen Elif Akçiçek, uluslararası arenada da Türkiye’yi temsil etme hakkı elde etti. Genç sporcu, 11 Temmuz’da Romanya’da düzenlenecek Balkan Şampiyonası’nda ay-yıldızlı forma ile mücadele edecek.

Atletizm kariyerinde önemli bir başarıya ulaşan Elif Akçiçek, Balkan Şampiyonası’nda da başarılı sonuçlar alarak hem ülkesini hem de Muş’u en iyi şekilde temsil etmeyi hedefliyor.

Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri ise genç sporcunun elde ettiği başarının kentteki sporcular için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirterek, Elif Akçiçek’e uluslararası yarışmalarda başarılar diledi.

Kaynak: İHA