Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Sarı-lacivertli ekipte futbolcular, performans değerlendirmesi kapsamında laktat testine tabi tutuldu.
Teknik heyetin gözetiminde gerçekleştirilen testler üç grup halinde uygulanırken, kaleciler ise takımdan ayrı özel bir program dahilinde antrenmanlarını sürdürdü. Yapılan ölçümlerin, oyuncuların fiziksel durumlarının analiz edilmesi ve sezon öncesi antrenman programlarının şekillendirilmesi açısından önemli veriler sağlayacağı belirtildi.
Öte yandan Fenerbahçe Yönetim Kurulu üyeleri ile Teknik Direktör İsmail Kartal, Topuk Yaylası Tesisleri'ni ziyaret eden taraftarlarla bir araya gelerek kendilerini selamladı. Futbolculara yoğun ilgi gösteren taraftarlar, yeni sezon öncesi takıma destek verdi.
Sarı-lacivertli ekip, yeni sezon hazırlıklarına yarın gerçekleştirilecek antrenman programıyla devam edecek.