Elazığ’da Tarım ve Orman Bakanlığı’nın 2026 Yılı İlkbahar Şap Aşılama programı kapsamında yürütülen çalışmalar aralıksız sürüyor.
Elazığ İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, sahada özellikle dişi buzağılara öncelik vererek aşılama faaliyetlerini gerçekleştiriyor.Programın amacı, hayvan sağlığını korumak ve şap hastalığının yayılmasını önlemek olarak öne çıkıyor.Bu çalışmalar sayesinde sadece hastalık riski azaltılmakla kalmıyor, aynı zamanda hayvancılık sektöründe verimliliğin artırılması hedefleniyor.
Kaynak: İHA





