Elazığ İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, meyve üretiminde verim ve kaliteyi artırmak amacıyla sahadaki çalışmalarını sürdürüyor.Bu kapsamda Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı ekipleri tarafından yürütülen entegre mücadele çalışmaları çerçevesinde elma, şeftali ve kayısı bahçeleri ziyaret edildi.Saha incelemelerinde üreticilerle birebir görüşmeler gerçekleştirilerek hastalık ve zararlılarla mücadelede doğru ve etkili yöntemler hakkında detaylı bilgilendirme yapıldı.Ayrıca üretim sezonuna ilişkin genel değerlendirmeler yapılırken üreticilerin talepleri ve karşılaştıkları sorunlar yerinde tespit edilerek çözüm odaklı adımlar ele alındı.Yetkililer, bu tür çalışmalarla hem ürün kalitesinin artırılmasının hem de sürdürülebilir tarımın desteklenmesinin hedeflendiğini belirtti.




