Elazığ’da Ramazan Bayramı’nda misafirliğe giden bir aile, binanın asansöründe mahsur kaldı. Kısa süre içeride kalan aile kendi çabalarıyla asansörden çıkmayı başardı.
Ziyaretten sonra Ataşehir Mahallesi’ndeki evlerine dönen 2 kişi, bir süre sonra rahatsızlanınca ambulans çağırdı. Olay yerine sevk edilen sağlık ve polis ekipleri, ev önünde ilk müdahaleyi yaptı ve şahıslar hastaneye kaldırıldı.
Olayla ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.
Kaynak: İHA



