Bitlis merkezde, kentin girişinde yer alan yüksek tepelere rastgele dökülen çöpler, adeta bir çöp alanını andıran görüntü oluşturdu. Yerli ve yabancı ziyaretçilerin sıkça geçtiği bu bölge, tarihi dokusu ve doğal güzellikleriyle bilinen Bitlis’e yakışmayan bir manzara sergiliyor.
Vatandaşlar, sorumsuzca atılan atıkların hem çevreyi kirlettiğini hem de kentin estetiğini olumsuz etkilediğini belirtiyor. Bu durumun uzun süredir devam ettiğini ifade eden bazı vatandaşlar, gerekli temizlik çalışmalarının artırılmasını ve denetimlerin sıklaştırılmasını istiyor.
Muhabir: Gönül OLCAY




