Bitlis Belediyesi, içme suyu şebeke hattında meydana gelen arıza nedeniyle kentte planlı su kesintisi yapılacağını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre kesinti, bugün saat 11.00 ile 14.00 arasında uygulanacak.
Su kesintisinden Hüsrevpaşa Mahallesi başta olmak üzere Çam Sitesi, Köy Yolu, Huzur Sitesi ve Yeni Çarşı mevkilerinin etkileneceği bildirildi. Yetkililer, arızanın giderilmesi çalışmalarının yaklaşık 4 saat süreceğini belirtti.
Belediye tarafından yapılan uyarıda, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları adına gerekli tedbirleri önceden almaları istendi. Su kesintisinin, çalışmaların tamamlanmasının ardından sona ereceği ifade edildi.
Muhabir: Gönül Olcay




