Bitlis’te şehir içi ulaşımda önemli bir adım atıldı; mevcut otobüs hattı doğrudan Bitlis Şehirlerarası Otogarı’na kadar uzatıldı. Yeni düzenleme ile otobüsler 15 dakikada bir hareket ederek vatandaşlara kesintisiz ve hızlı ulaşım imkanı sunacak. Bitlis Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay, hattın uzatılmasının amacının modern otogara erişimi kolaylaştırmak olduğunu belirterek, insan odaklı hizmetlerin devam edeceğini söyledi. Yeni güzergah sayesinde otobüsler şehir merkezi ve ara duraklardan geçerek doğrudan otogara ulaşacak, seferlerin düzenli ve zamanında yapılmasıyla vatandaşların mağdur edilmemesi sağlanacak. Bu adım, şehir içi toplu taşımada konfor ve erişilebilirliği artırmayı hedefliyor.





