Bitlis merkezde bulunan Hüsrepaşa Ortaokulu öğrencileri, 10 Mayıs Dünya Sağlık İçin Hareket Et Günü kapsamında farkındalık yürüyüşü gerçekleştirdi.
Öğrenciler, öğretmenleri eşliğinde okuldan başlayarak Mevlana Parkı’na kadar yürüdü. Düzenlenen etkinlikte sağlıklı yaşamın ve fiziksel aktivitenin önemine dikkat çekilirken, öğrenciler yürüyüş boyunca renkli görüntüler oluşturdu.
Okul yönetimi tarafından yapılan açıklamada, hareketsiz yaşamın olumsuz etkilerine dikkat çekmek ve öğrencilerde sağlıklı yaşam bilinci oluşturmak amacıyla etkinliğin düzenlendiği belirtildi. Öğrenciler ise etkinliğe katılmaktan dolayı mutlu olduklarını ifade etti.

Bitlis’te Yakıt Deposundan Çıkan Şaşkına Çevirdi
Bitlis’te Yakıt Deposundan Çıkan Şaşkına Çevirdi
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 05 09 At 12.45.22

Whatsapp Image 2026 05 09 At 12.45.23

Muhabir: Ceren Çalışkan