Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Uluslararası Sıfır Atık ve Sürdürülebilirlik Yarışması – Atıktan Sanata” yarışmasına, Bitlis BİLSEM’den katılan ilkokul ogrencisi il birincisi oldu. İlkokul kategorisinde yarışmaya katılan öğrenci İpek Asel Bayrak, hazırladığı çalışmayla il birinciliği elde etti.
Çevre bilinci ve sürdürülebilir yaşam konularına dikkat çekmek amacıyla düzenlenen yarışmada, öğrencilerin atık malzemeleri sanata dönüştürdüğü projeler değerlendirildi. İpek Asel Bayrak’ın özgün çalışması jüri tarafından beğeni toplarken, elde edilen başarı okulda da büyük sevinç yarattı.
Okul yönetimi tarafından yapılan açıklamada, öğrencinin bu önemli başarısından dolayı gurur duyulduğu belirtilerek, Türkiye finallerinde de başarı temennisinde bulunuldu. Açıklamada ayrıca, sürece katkı sağlayan Görsel Sanatlar Öğretmeni Burcu Aslan’a teşekkür edildi.
Yetkililer, elde edilen başarının diğer öğrencilere de ilham kaynağı olacağını vurgulayarak, çevre bilincini artırmaya yönelik çalışmaların devam edeceğini ifade etti.
Bitlis’te elde edilen bu başarı, öğrencilerin sanat yoluyla doğaya katkı sağlayabileceğini bir kez daha ortaya koydu.






