Ramazan ayının manevi atmosferinde, Bitlis İl Jandarma Komutanlığı ev sahipliğinde düzenlenen iftar programında anlamlı bir buluşma gerçekleşti.
Programa katılan Bitlis Valisi Ahmet Karakaya ve Bitlis Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay, vatanın bölünmez bütünlüğü için fedakârca görev yapan jandarma personeliyle aynı sofrada bir araya geldi.

İftar programında yapılan konuşmalarda, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yapılarak, güvenlik güçlerinin özverili çalışmalarının milletin huzur ve güvenliği açısından büyük önem taşıdığı ifade edildi. Ramazan ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik ruhunu pekiştirdiğine dikkat çekildi.
Kahraman jandarma personeliyle birlikte iftar açmanın manevi huzurunun yaşandığı program, yapılan duaların ardından sona erdi. Katılımcılar, Ramazan ayının ülkeye sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.





