İçişleri Bakanlığı’nın 1 Nisan itibarıyla APP plaka kullanan sürücülere 140 bin lira para cezası uygulanacağını duyurmasının ardından Zonguldak’ta plaka değişimi için yoğunluk yaşandı. Yeni plaka almak isteyen çok sayıda sürücü Zonguldak Şoförler Odası’na akın etti. Artan talep nedeniyle odada kısa sürede plaka stokları tükendi. Yaşanan yoğunluk sonrası Zonguldak Şoförler Odası tarafından binaya “Yoğunluktan dolayı plakamız kalmamıştır” yazısı asılarak sürücüler bilgilendirildi. Günlük yaklaşık bin adet plaka basımının yapıldığı odada yeni plakaların üretiminin yarından itibaren yeniden devam edeceği öğrenildi. Yetkililer, uygulamanın yürürlüğe girmesine kısa süre kala sürücülerin cezai işlemle karşılaşmamak için plaka değişimine yöneldiğini belirtti.




