Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları, Yeni Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmalarla başladı. Farklı illerden gelen genç sporcuların mücadele ettiği organizasyon, büyük heyecana sahne oluyor.
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen ANALİG Hentbol Müsabakaları kapsamında 145 erkek ve 115 kız sporcu sahaya çıkarken, 50 antrenör ve idarecinin de katılımıyla organizasyonda toplam 310 kişi yer alıyor. Genç yeteneklerin performans sergilediği karşılaşmalar, sporseverler tarafından ilgiyle takip ediliyor.
Müsabakaları yerinde izleyen Muş Gençlik ve Spor İl Müdürü Yusuf Kılıç, sporcular ve teknik ekiplerle bir araya gelerek takımlara başarı dileklerini iletti. Gençlerin sportif gelişimine katkı sağlayan organizasyonların önemine dikkat çeken Kılıç, ANALİG’in geleceğin sporcularının yetişmesinde önemli bir rol üstlendiğini ifade etti.
Bölgesel düzeyde düzenlenen ANALİG Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakalarının belirlenen takvim doğrultusunda devam edeceğini belirten Kılıç, başarılı olan takımların bir üst tura yükselerek mücadelelerini sürdüreceğini kaydetti.
Genç sporcuların kıyasıya rekabet ettiği organizasyonun, hem spor kültürünün yaygınlaşmasına hem de yetenekli sporcuların keşfedilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.