Bitlis’in Ahlat ilçesindeki sağlık hizmetlerinin niteliğini artırmaya yönelik denetim çalışmaları sürüyor. Bu kapsamda, Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Ahlat Devlet Hastanesi bünyesinde “Sağlık Tesisi Değerlendirme Denetimi” gerçekleştirildi.
Gerçekleştirilen denetimde, hastanede sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesi, hasta ve çalışan güvenliği ile hizmet süreçleri detaylı şekilde değerlendirildi. Denetim ekipleri tarafından çeşitli birimlerde incelemelerde bulunularak mevcut uygulamalar gözden geçirildi.
Ahlat Devlet Hastanesi yönetimi tarafından yapılan açıklamada, vatandaşlara en iyi, en hızlı ve en güvenilir sağlık hizmetini sunabilmek amacıyla çalışmaların “sürekli gelişim” anlayışıyla sürdürüldüğü belirtildi.
Açıklamada ayrıca, denetim sürecine katkı sunan Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü değerlendirme ekiplerine ve özveriyle görev yapan hastane personeline teşekkür edildi.
Ahlat'ta Sağlık Tesisi Değerlendirme Denetimi” gerçekleştirildi
Bitlis’in Ahlat ilçesindeki sağlık hizmetlerinin niteliğini artırmaya yönelik denetim çalışmaları sürüyor. Bu kapsamda, Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Ahlat Devlet Hastanesi bünyesinde “Sağlık Tesisi Değerlendirme Denetimi” gerçekleştirildi.
Muhabir: Ceren Çalışkan
Yorumlar





