Ağrı'da meydana gelen trafik kazasında, iddiaya göre freni boşalan bir kamyonetin kırmızı ışıkta bekleyen otomobile arkadan çarpması sonucu 2 kişi yaralandı. Kazanın ardından olay yerine çok sayıda ekip sevk edilirken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.
Kaza, Ağrı merkezden Hamur-Tutak istikametine ilerleyen 37 AB 119 plakalı otomobilin, Ağrı-Hamur kavşağındaki trafik ışıklarında kırmızı ışık nedeniyle durduğu sırada yaşandı. Aynı yönde seyreden ve İhsan Tekeş'in kullandığı 04 AAG 093 plakalı kamyonet, iddiaya göre freninin boşalması nedeniyle önündeki otomobile çarptı.
Çarpmanın şiddetiyle otomobilde bulunan Erhan Karaboğa ile Eyüp Karaboğa başlarından yaralandı. Çevredeki vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yaptığı ihbar üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Yaralılar, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kazanın nedenine ilişkin inceleme başlatılırken, polis ekiplerinin olayla ilgili soruşturmasının sürdüğü öğrenildi.



