Adana’da hava sıcaklıkları etkisini artırmaya başladı.Kent merkezinde termometreler 41 dereceyi gösterirken Meteoroloji Genel Müdürlüğü verilerine göre hissedilen sıcaklık 30 derecenin üzerine çıktı.Güneşli havayı fırsat bilen vatandaşlar park ve bahçelere akın ederek serinlemeye çalıştı.Geçtiğimiz günlerde yağışlı havanın etkili olduğu kentte sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerine çıkması bekleniyor.Sıcak havadan bunalan vatandaşlar günlük yaşamda zorlandıklarını dile getiriyor.Vatandaşlardan Kadir Oygur sıcak havanın bunaltıcı olduğunu ifade ederken Şervan Ildız ise gençlerin kanallarda yüzmeye başladığını ve yazın erken geldiğini söyledi.Metin Gelincik ise yürüyüş sırasında bile terlediğini belirterek sıcaklığın yaşamı olumsuz etkilediğini ifade etti.Uzmanlar önümüzdeki günlerde sıcaklıkların daha da artabileceğini belirterek özellikle yaşlılar ve kronik hastalığı olanların dikkatli olması gerektiğini vurguluyor.Adana’da yaz sıcaklarının etkisini artırmasıyla birlikte günlük yaşamda da hareketliliğin sabah ve akşam saatlerine kaydığı görülüyor.




