Bitlis Valisi Ahmet Karakaya, Ramazan ayının manevi atmosferinde Ahlat Engelsiz Yaşam Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde düzenlenen iftar programına katıldı. Özel bireyler ve merkez sakinleriyle yakından ilgilenen Vali Karakaya, program boyunca samimi sohbetler gerçekleştirerek Ramazan’ın birlik ve dayanışma ruhunu paylaştı.
İftar programında konuşan Vali Karakaya, engelli bireylerin toplumun ayrılmaz ve en kıymetli fertleri olduğunu vurguladı. Sevgi, anlayış ve dayanışma olduğu sürece tüm engellerin aşılabileceğini ifade eden Karakaya, özel gereksinimli vatandaşların sosyal hayatın her alanında aktif şekilde yer alabilmesi için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti. Engelli bireylerin her zaman “baş tacı” olduğunu dile getiren Karakaya, bu yöndeki sosyal projelere ve destek mekanizmalarına önem verdiklerini söyledi.
Programa; Alay Yazıcı, Batuhan Bingöl, Barış Soyal, Koray Şensoy, Yavuz Gülmez, Vefa Akdoğan, Vedat Kaya, Kadir Koçak ile birlikte kurum amirleri de katıldı.
İftar programı, yapılan duaların ardından toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Bakan Çiftçi, "Gönül bağı hiç eksilmedi"
Bakan Çiftçi, "Gönül bağı hiç eksilmedi"
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 03 01 At 22.12.51

Muhabir: Serap Boyar