Bitlis’te geçtiğimiz hafta sonu gerçekleştirilen Şoförler ve Kamyoncular Odası Başkanlık seçimlerinin ardından, seçimi kazanan Ümit Demir mazbatasını alarak resmen görevine başladı.
Demir, beraberindeki yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Bitlis Adliyesi’nde bulunan seçim bürosuna giderek mazbatasını teslim aldı. Böylece yeni dönemde oda başkanlığı görevine resmen başlamış oldu.
Mazbata töreninin ardından adliye çıkışında yönetim kurulu üyeleriyle hatıra fotoğrafı çektiren Demir, seçim sürecinde kendisine destek veren üyelere teşekkür etti. Yeni dönemde birlik ve beraberlik içinde çalışacaklarını belirten Demir’in, oda üyelerinin sorunlarına çözüm odaklı bir yönetim anlayışı sergilemesi bekleniyor.
Ümit Demir Resmen Görevde: Mazbatasını Aldı
Bitlis’te geçtiğimiz hafta sonu gerçekleştirilen Şoförler ve Kamyoncular Odası Başkanlık seçimlerinin ardından, seçimi kazanan Ümit Demir mazbatasını alarak resmen görevine başladı.
Muhabir: Volkan Susem
Yorumlar





