Siirt’te park halinde bulunan bir kamyonet, henüz belirlenemeyen bir nedenle çıkan yangında kullanılamaz hale geldi.
Olay, Yeni Mahalle’de meydana geldi. Edinilen bilgilere göre park halindeki kamyonet bir anda alev aldı. Durumu fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı ve söndürdü. Yangının çevredeki diğer araçlara sıçramadan kontrol altına alınması olası bir yayılmayı önledi.
Olayda can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, kamyonet tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldığı bildirildi.
Kaynak: İHA





