Bitlis

Millî Eğitim Müdürü Vedat Kaya'dan öğrencilere ve velilere mesaj

Bitlis İl Milli Eğitim Müdürü Vedat Kaya, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere hitaben yaz tatili mesajı yayımladı. Kaya, geride kalan eğitim öğretim yılında eğitim kalitesini artırmaya yönelik önemli çalışmaların hayata geçirildiğini belirterek, elde edilen başarıların tüm eğitim camiasının ortak emeğiyle gerçekleştiğini ifade etti.

Bitlis İl Milli Eğitim Müdürü Vedat Kaya, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere hitaben yaz tatili mesajı yayımladı. Kaya, geride kalan eğitim öğretim yılında eğitim kalitesini artırmaya yönelik önemli çalışmaların hayata geçirildiğini belirterek, elde edilen başarıların tüm eğitim camiasının ortak emeğiyle gerçekleştiğini ifade etti.
Mesajında, Bitlis Valisi Ahmet Karakaya'nın öncülüğünde eğitim alanında birçok yenilik ve projenin hayata geçirildiğini vurgulayan Kaya, "Türkiye Yüzyılı Eğitim" vizyonu doğrultusunda güncellenen müfredatla öğrencilerin 21. yüzyıl becerileriyle donatılması için çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü kaydetti.
Öğrencilere seslenen Kaya, yoğun geçen bir eğitim yılının ardından yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu. Teknolojinin bilinçli kullanılmasının önemine dikkat çeken Kaya; ekran süresinin sınırlandırılması, kitap okunması, doğayla iç içe vakit geçirilmesi, spor yapılması, aile ve arkadaşlarla kaliteli zaman geçirilmesi ile yeni hobiler edinilmesinin tatili daha verimli hale getireceğini belirtti.
Öğretmenlere de teşekkür eden Kaya, öğrencilerin akademik ve sosyal gelişiminde gösterdikleri özverili çalışmaların büyük değer taşıdığını ifade ederek, yaz tatilinin dinlenme, yenilenme ve yeni eğitim öğretim yılına hazırlanma fırsatı olarak değerlendirilmesi gerektiğini söyledi. Yeni dönemde farklı hedef ve projelerle yeniden bir araya gelmeyi temenni etti.
Velilere de teşekkür eden Kaya, eğitim yılı boyunca çocuklarının gelişimine sundukları katkının önemine değinerek, yaz tatilinde çocukların hem dinlenmelerini hem de eğitici ve geliştirici faaliyetlerle vakit geçirmelerini sağlamalarının büyük önem taşıdığını vurguladı.
Mesajının sonunda tüm öğrencilere, öğretmenlere ve velilere huzurlu, sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili dileyen Vedat Kaya, yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan ve azimle yeniden buluşmayı sabırsızlıkla beklediğini ifade etti.