Elazığ'da ara yoldan kontrolsüz şekilde ana caddeye çıkan bir cip, seyir halindeki otomobilin kaza yapmasına neden oldu. Kazanın ardından cip sürücüsünün olay yerinden durmadan ayrılması güvenlik kamerasına yansıdı.
Kaza, Cumhuriyet Mahallesi 150. Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre ara sokaktan aniden ana yola çıkan cip, caddede ilerleyen otomobil sürücüsünü zor durumda bıraktı. Çarpışmayı önlemek isteyen otomobil sürücüsü direksiyon hakimiyetini kaybederek yol kenarındaki trafik levhasına çarptı.
Kazaya neden olduğu öne sürülen cip sürücüsü ise aracını durdurmadan yoluna devam etti. Olayda maddi hasar meydana gelirken, yaşanan anlar çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi.
Güvenlik kamerası görüntülerinde, ara yoldan kontrolsüz şekilde çıkan cipin otomobilin manevra yapmasına neden olduğu, otomobilin ise trafik levhasına çarparak durabildiği görüldü. Kazanın ardından cip sürücüsünün olay yerinden uzaklaşması dikkat çekti.