Şırnak’ta 1992 yılında meydana gelen çığ felaketinden etkilenen vatandaşlar için yeni konutların inşa edileceği açıklandı. Mehmet Yarka, afetzedelerin daha güvenli bir yaşam sürmesi amacıyla yeni yerleşim alanının oluşturulacağını duyurdu. Başkan Yarka, Gabar Dağı eteklerinde bulunan Seslice Köyü’nde 1992 yılında yaşanan çığ felaketinin acısının aradan geçen yıllara rağmen hâlâ unutulmadığını belirtti. Çığ felaketinden etkilenen vatandaşların kendisini ziyaret ettiğini ifade eden Yarka, o dönemde mağdurların Şırnak’ta misafir edildiğini ve zor günlerin dayanışma ruhuyla aşıldığını hatırlattı. Belediye meclisinin mart ayı olağan toplantısında alınan karar doğrultusunda önemli bir adım atıldığını dile getiren Yarka, afetten etkilenen vatandaşlar için Aliker-Delave Bölgesi’nde yeni ve güvenli konutların yapılacağını açıkladı. Başkan Yarka, devlet ve millet dayanışmasının önemine dikkat çekerek vatandaşların yaralarını sarmak ve daha güvenli bir yaşam alanı oluşturmak için çalışmaların sürdürüleceğini söyledi. Projenin hayata geçirilmesinde emeği geçenlere teşekkür eden Yarka, yapılacak konutların afetzede vatandaşlara hayırlı olmasını temenni etti.
Gabar’daki Çığ Mağdurlarına Yeni Konut Müjdesi
Şırnak'ın Gabar Dağı eteklerinde bulunan Seslice köyünde 1992 yılında meydana gelen çığ felaketinin mağdurları için yeni konutların yapılacağı açıklandı. Şırnak Belediye Başkanı Mehmet Yarka, afetzedeler için Aliker-Delave bölgesinde güvenli konutların inşa edileceğini duyurdu.
Bunlar da ilginizi çekebilir