Samsunspor'da teknik direktör Fink, Başakşehir deplasmanında 3-0'lık mağlubiyet sonrası açıklama yaptı.
Muhabir: Haber Merkezi
Samsunspor Teknik Direktörü Thorsten Fink;
" İyi oyuncularımızı satmamamız lazım ancak bazı oyuncularımız ayrılmak istiyor.
Gitmek isteyene dur diyemeyiz. Başkanımızla yarın bir toplantımız olacak. Bazı kararlar vereceğiz.
Ancak gidecek olan oyuncularımızın yerine onlar kadar kaliteli oyuncular almamız lazım."
Yorumlar