Samsunspor ile yollarını ayıran Slovak stoper Lubomir Satka, ülkesinin basınına yaptığı açıklamalarda hem geride kalan sezonu değerlendirdi hem de transfer sürecine dair önemli mesajlar verdi. 30 yaşındaki deneyimli savunmacı, kariyerinde yeni bir sayfa açmaya hazır olduğunu belirterek gelecek teklifleri beklediğini açıkladı.

“SEZON BİZİM İÇİN ÖNEMLİ BİR DENEYİMDİ”

Geride kalan sezonu değerlendiren Satka, Samsunspor’un Avrupa kupalarında elde ettiği başarının kulüp adına tarihi bir süreç olduğunu söyledi. Yoğun fikstüre rağmen takımın önemli bir mücadele ortaya koyduğunu vurgulayan Slovak futbolcu, sezonun genel anlamda olumlu geçtiğini ifade etti.

Satka açıklamasında, “Samsunspor tarihinde ilk kez Avrupa kupalarında lig aşamasına kaldı. Kulüp için tamamen yeni bir deneyimdi. Sezon boyunca 52 maça çıktık ve oldukça yoğun bir tempo yaşadık. Ligde Avrupa potasını son haftalara kadar zorladık. Avrupa’da son 16 turuna kalıp ligi de 7. sırada tamamlamak önemli bir başarıydı” dedi.

“YENİ BİR MEYDAN OKUMAYA HAZIRIM”

Samsunspor’dan ayrılık sürecine de değinen deneyimli savunmacı, kariyerindeki en yoğun sezonlardan birini geçirdiğini belirtti. Fiziksel olarak zorlu bir dönemi geride bıraktığını söyleyen Satka, yeni transfer sürecine açık kapı bıraktı.

Tecrübeli futbolcu, “Kariyerimin en yoğun sezonlarından birini yaşadım. Şükür ki ciddi sakatlıklar yaşamadım. Sadece kısa süreli iki problem nedeniyle birkaç hafta sahalardan uzak kaldım. Kulüpteki herkese veda ettim. Şimdi teklifleri bekliyorum. Kariyerimde yeni bir motivasyona ve yeni bir meydan okumaya açığım. Sürecin nasıl gelişeceğini göreceğiz” ifadelerini kullandı.

SAVUNMADA İSTİKRARLI PERFORMANS SERGİLEDİ

Lubomir Satka, Samsunspor formasıyla özellikle savunmadaki istikrarlı performansıyla dikkat çekmişti. Tecrübesi ve oyun disipliniyle teknik ekibin önemli isimlerinden biri olan Slovak stoperin ayrılığı, kırmızı-beyazlı ekipte savunma hattında yeni bir yapılanmanın sinyali olarak değerlendiriliyor.

Yorumlar
Editör Hakkında