Saran, 2-2'lik beraberlik sonrası stadyumda ekibiyle birlikte kısa süren bir toplantı gerçekleştirdi.

"BİZ ŞAMPİYON OLACAĞIZ"
Toplantının ardından stadyumdan ayrılan Sadettin Saran, bu sırada basın mensuplarından gelen soruların ardından, "Biz şampiyon olacağız." dedi.

Sadettin Saran, "Takımı nasıl toparlamayı düşünüyorsunuz?" sorusuna ise, "Aynen devam, toparlayacağız." şeklinde yanıt verdi.

Sadettin Saran, açıklamalarının ardından stadyumdan ayrıldı.

Yorumlar
Editör Hakkında