Galatasaray Başkanı Dursun Özbek Victor Osimhen'in durumuyla ilgili, "Osimhen'in tahminen 2 hafta iyileşme dönemi olacak. Bütün çabamız Fenerbahçe maçına yetişmesi. Doktorlarımız o yönde çalışmalarını yapıyor." şeklinde konuştu.

HT Spor'a konuşan Özbek, ""Fenerbahçe'nin de son zamanlarda performansı arttı. Biz Kadıköy'e alıştık. Derbiden başarılı sonuç alacağımıza dair endişem yok. Güzel bir maç olacağı kesin. Son 3-4 senedir iki takımın çekişmesi lige damga vurdu. Yine öyle güzel bir maç olacak." ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Editör Hakkında