Süper Lig’de yeni sezon planlamalarına başlayan Fenerbahçe’de ilk ayrılık kararı netleşti. Sarı-lacivertli yönetim, sezon başında West Ham United’dan kiralanan Edson Alvarez ile yolları ayırma kararı aldı.
Büyük beklentilerle kadroya katılan Meksikalı orta saha oyuncusu, yaşadığı sakatlıklar ve istikrarsız performansı nedeniyle beklenen katkıyı sağlayamadı.
Teknik heyetin raporu doğrultusunda harekete geçen yönetim, Alvarez’in sözleşmesinde yer alan 22 milyon euroluk satın alma opsiyonunu kullanmama kararı aldı.
Bu gelişmeyle birlikte sarı-lacivertli kulüp, 26 yaşındaki futbolcuyu sezon sonunda İngiliz ekibine geri gönderecek. Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi kadro yapılanmasının devam etmesi bekleniyor.