BÜYÜK BEŞİKTAŞ TARAFTARINA DUYURUMUZDUR

Beşiktaş JK – göztepe karşılaşması sonrası ceza alan bloklarda bulunan taraftarlarımız, önümüzdeki Beşiktaş JK – galatasaray müsabakasına giriş yapamayacaktır.

Kulübümüzün ve emekçilerimizin hakkını bugüne kadar kimseye yedirtmedik, bundan sonra da yedirmeyiz. Tribünlerimizin birlik ve bütünlüğünü korumak adına; ceza alan kombine sahiplerinin biletlerini kulübe devretmeleri önemle rica olunur

Bu çağrı bir rica olduğu kadar Beşiktaşlı duruşunun da gereğidir Beşiktaş tribünü sorumluluk ister.

çArşı ruhuyla, omuz omuza.

Yorumlar
Editör Hakkında