Beşiktaş'ta derbi öncesi Çarşı grubundan son dakika açıklama geldi.
Muhabir: Haber Merkezi
BÜYÜK BEŞİKTAŞ TARAFTARINA DUYURUMUZDUR
Beşiktaş JK – göztepe karşılaşması sonrası ceza alan bloklarda bulunan taraftarlarımız, önümüzdeki Beşiktaş JK – galatasaray müsabakasına giriş yapamayacaktır.
Kulübümüzün ve emekçilerimizin hakkını bugüne kadar kimseye yedirtmedik, bundan sonra da yedirmeyiz. Tribünlerimizin birlik ve bütünlüğünü korumak adına; ceza alan kombine sahiplerinin biletlerini kulübe devretmeleri önemle rica olunur
Bu çağrı bir rica olduğu kadar Beşiktaşlı duruşunun da gereğidir Beşiktaş tribünü sorumluluk ister.
çArşı ruhuyla, omuz omuza.
Yorumlar